Japan počinje trgovinu s Europom preko Transsibirske željeznice

Foto: Sorovas, commons.wikimedia.org

Procijenjeno vrijeme isporuke za standardni kontejner od luke Toyama do kontejnerskog terminala u Poznanju je (svega) 22 dana. To je više od polovice onoga što zahtijeva pomorski put kroz Sueski kanal.

Stigla je vijest kako je japanski logistički div, korporacija Hankyu Hanshin Express Global, donio odluku o uspostavi redovitog teretnog prometa Transsibirskom željeznicom (Transsib) prema Europi od siječnja 2021. godine. Teretni terminali već su rezervirani u japanskim lukama i Vladivostoku, kao i u poljskom Poznanju, češkom Pragu i njemačkom Frankfurtu. Vrijeme i troškovi prijevoza robe duž Transsibirske željezničke pruge upola su manji nego preko Sueskog kanala. O tome izvješćuje japanski specijalizirani časopis o željeznici Railway Chanel, a prenosi geopolitika.news

Novi logistički proizvod spomenute korporacije zove se Sea & Rail Transportation Service Japan-Europe. Navodi se da japanska korporacija Hankyu Hanshin Express Global posluje u gotovo svim dijelovima planeta, jedno je od najvećih diversificiranih korporacija na svijetu koja se bavi logistikom u svim vrstama prijevoza, hotelijerstvu i turizmu, poslovanju japanskih željeznica itd. U Europi tvrtka posjeduje podružnice u Nizozemskoj, Francuskoj, Italiji, Njemačkoj, Poljskoj, Češkoj i Velikoj Britaniji.

Luka Toyama na obali Japanskog mora definirana je kao glavna točka za prikupljanje tereta i formiranje kontejnera u Japanu. Teret će joj se dostavljati cestom i željeznicom s kontejnerskih terminala iz Tokia, Nagoje i Kobea. U Toyami će se izvršiti montaža i carinjenje robe izvezene iz Japana. Odavde će se kontejneri pomorskim putom dopremati u luku Vladivostok.

Dalje duž Transsibirske željeznice, kontejneri kroz Irkutsk, Krasnojarsk i Jekaterinburg idu do Moskve, odakle će nastaviti preko Minska i Bresta u Bjelorusijii do teretne željezničke stanice Malaševiči (Poljska). Udaljenost – 10397 km. Podružnica Hankyu Hanshin Express Global u Poznanju u Poljskoj obavljat će carinjenje i špediciju robe cestom po cijeloj Europi.

Hankyu Hanshin Express Global također će koristiti svoje podružnice u Njemačkoj, Nizozemskoj i Češkoj za isporuku robe potrošačima iz Poljske. Procijenjeno vrijeme isporuke za standardni kontejner od luke Toyama do kontejnerskog terminala u Poznanju je (svega) 22 dana. To je više od polovice onoga što zahtijeva pomorski put kroz Sueski kanal.

Cijeli članak možete pročitati ovdje

 

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/geopolitika.news